Koło pompowane:
-Piasta polipropylenowa lub metalowa
-łożysko kulkowe lub wałeczkowe

D – opona Dęłbica
K – opona Kenda
L – liniowy bieżnik
ż – korpus metalowy z łożyskiem kulkowym
M – korpus metalowy

Widelec:
-Blacha stalowa ocynkowana
-Dostępne w wersjach: stałe, obrotowe, obrotowe z hamulcem
-Mocowania na płytkach.

P – Koło piankowe
S – opona szara
T – korpus tworzywowy
TR – bieżnia opony w kształcie “jodły”

Kółka pompowane

Kółka pompowane

Kółka pompowane

Kółka pompowane

Koło bez widelca
Rodzaj łożyska
175M 2PR
175
40
20
60
50
WAŁECZKOWE
175MS 2PR
175
40
20
60
50
WAŁECZKOWE
175Ł 2PR
175
40
12
60
50
KULKOWE
175ŁS 2PR
175
40
12
60
50
KULKOWE
200MK 2PR
200
50
20
60
50
WAŁECZKOWE
200MS 2PR
200
50
20
60
50
WAŁECZKOWE
200ŁK 2PR
200
50
12
60
50
KULKOWE
200ŁS 2PR
200
50
12
60
50
KULKOWE
225 4PR
225
70
20
75
50
WAŁECZKOWE
225M 4PR
225
70
20
75
80
WAŁECZKOWE
225MŁ 4PR
225
70
20
75
80
KULKOWE
260 4PR
260
75
20
75
70
WAŁECZKOWE
2609 4PR
260
75
20
75
70
ŚLIZGOWE
260K 4PR
260
75
20
75
70
WAŁECZKOWE
260MKXR 4PR
260
80
20
84
120
WAŁECZKOWE
260MŁKX4 4PR
260
80
20
72
170
KULKOWE
300 4PR
300
110
20
75
70
WAŁECZKOWE
300L 4PR
300
90
20
75
70
WAŁECZKOWE
300MKX4 4PR
300
100
20
75
120
WAŁECZKOWE
300MKLX4 4PR
300
90
20
75
120
KULKOWE
300MŁKLX4
300
90
20
75
170
KULKOWE
Koło
Rodzaj łożyska
Koło
Rodzaj łożyska
Koło
Rodzaj łożyska